14 Temmuz 2019 Pazar

Hasıraltı ettiklerimiz


Bir ay bile olmamıştı instagram uygulamasını telefondan sileli. Şimdi yine kullanmaya başladım.
Her şeyi hasıraltı edip kapatmaya o kadar alışmışız ki. Yaratılan sanal gerçekliğe inanmak istiyoruz adeta. Ben de bunu görmezden gelmek istemedim artık, ya da dahil olmak.
Yüzümüzde kusur görüyoruz makyaj yapıyoruz, kiloluysak bol giysiler giyiyoruz. Hep  herşeyi örtüp kapattığını düşünürken bir tek kendinin bilebileceğine: kalbine ne yapıyorsun peki?
Kapatmak, yok saymak... Mış gibi yapmak.
Birileri için değil önce kendin için aç kalbini, güldür yüzünü... İçindeki şifa, sevgi temizlesin seni.
Herşeyi insanlar için yapan biri kalbini neden temizler? Niye temizlesin?
Önce kendine sor, özüne...
Cevaplar peşi sıra gelecek eminim.
Neyse ben neden kapattım instagramı?
Çünkü çok sıkıldım gördüklerimden, okuduklarımdan. Gerçekten merak etmediğim şeyleri takip ettiğimi farkettim. Sosyal medya bir merak işi. Neyi merak ediyorsun. Ne görmek istiyorsun orada?
Peki niye tekrar kullanmaya başladım :)
Çünkü bir farkındalık kazanıyorum...
Bir süredir kendimi izliyorum: rutinlerimi, yaptıklarımı, yapamadıklarımı, yapmak istediklerimi ve yapmak istemeyip de yaptıklarımı...(hihi) aynı hayat gibi sosyal medyayı kullanmak da bizim kullanış biçimimize göre değişiyor. Tek yönlü kullanmak bulduğum en güzel çözüm oldu diyebilirim.
Sadece birşeyler paylaşıp ilgi alanımla ilgili, ilham alabileceğim birkaç kişinin paylaşımını görmek bana yetiyor bugünlerde. Uzuun zamanlarımı harcamayı bıraktım.
Bu arada instagramın en sevdiğim özelliği; Sessiz mod :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder