30 Nisan 2016 Cumartesi

Ruhumuz şiir gibi...

Acıkıyoruz yemek yiyoruz,
Uykumuz geliyor uyuyoruz,
Ruhumuz da bazen sıkılıyor, kendimizi keyifsiz hissediyoruz...
O zamanlar siz ne yaparsınız?
Ben şiir okurum
İlk aldığım şiir kitabım hep yakınımdadır
Orhan Veli Kanık...
Ezbere bilmeme rağmen kitaptan sayfalarını çevire çevire okumayı çok severim
Kitabım hep yakınımda olduğuna göre ruhum iyi değil mi ki?
Cevabı Orhan Veli versin:
Sanma ki derdim güneşten ötürü;
Ne çıkar bahar geldiyse?
Bademler çiçek açtıysa?
Ucunda ölüm yok ya.
Hoş, olsa da korkacak mıyım zaten
Güneşle gelecek ölümden?
Ben ki her nisan bir yaş daha genç,
Her bahar biraz daha aşığım;
Korkar mıyım?
Ah, dostum, derdim başka...

***
Amatör yazılarıma güzel eleştiriler alıyorum, teşekkür ederim.
Kimseyi korkutmak istemem ama ben şiir de yazıyorum
:))))))
Amatör yazılardan sonra amatör şiirlerimi de okumak ister misiniz ki acaba?

***
"Şiir adına layık bir şiir, kader tecrübesiyle başlar. bir tek kötü şairler özgürdür" e.m.cioran


3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler inşallah yakında diyelim... Bu arada biz de yogada görmeyi isteriz efenim :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil