7 Nisan 2016 Perşembe

Yaşamak eylemi

İki ay önce blok açtım ve planladım, her hafta bir yazı gelecek buraya ve sürekli güncel tutacaksın feruze dedim.
Allah'ım hep aklımda burası,
Halbuki kafamın rahat olması lazım, kural yok, varsa da benim kuralım...
Ama öyle olmuyormuş.
Düşünüyorum, yazıyorum yazıyorum siliyorum.
Aklıma gelen fikirleri not ediyorum 'aa bundan güzel bir şeyler çıkabilir' diye
Sonuç ne peki?
5 satır cümle yazıp paylaşıyorum, 15 günde bir de zor yazmışım yanii
Utanmadan
:))))))))))))
Ama samimiyim değil mi?
Bu çok fazla şeyi ifade ediyor, sizin için de etmeli bence
....



Ne kadar çok özgür bir ortam olsa da 'yazmak eylemi', Yeni yazmaya başladım, ister istemez onaylanmak veya yazımla ilgili bir şeyler sormak, paylaşmadan önce bir ustaya onaylatmak ve en önemlisi öğrenmek istiyorum.
Bu kötü mü?
Benim ustam da Ümit Denizer...
Keşke İstanbul'da yaşamasa
Ümit Bey, bunu okuduğunda Antalya'ya taşınmaya karar verebilir bu arada :)
Bana yolladığı sayısız kitap için binlerce kez teşekkür ve şükrettiğim Ümit Bey'den aldığım son kitap 'Ferid Edgü'den 'Yazma Eylemi'.
Bugün başladım kitaba.
Bir toplumsal/siyasal olay üzerine 101 çeşitleme...
Düşünebiliyor musunuz 101 çeşit yazma eylemi var kitapta...
Merakla ve hızla okumaya başladım. Ve bu kitap 1980 basımı. Bunu bilmek beni daha da heyecanlandırdı okurken.
Kitapta olaylar farklı üsluplarda yazılmış. Sayfalar hızlı hızlı aktı.
Yazmak gibi, yaşamak eyleminin de kaç farklı yolu var acaba?
Sayabilir misiniz?



7 yorum:

  1. Ülkemizin geleceğinde en iyi gazeteci ve yazar olacağını seni tanıyabildiğim kadarı ile adım gibi eminim. Önünde daha uzun yıllar var ama şimdiden başarılı ve titiz çalışmalarına şahit olduğum için kendimi mutlu hissediyorum kardeşim...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Abdullah Bey. Ben de sizin gibi usta bir gazeteci ile çalışabildiğim için şanslıyım...

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Dilin çok akıcı ve samimi:)) Devam.....

    YanıtlaSil